Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte
Formulari de contacte

Administració i gestió documental (anglès alt)

Número d'oferta368346

Publicat - Modificat30/10/2024 - 22/11/2024

LocalitzacióGranollers

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesEmpresa que desenvolupa instruments i subministres mèdics cerca personal per Administració i Gestió documental: Relació amb clients a nivell internacional. Suport al dpt. comercial i de qualitat. Ajudar a passar una ISO o una auditoria. Redacció d'emails i documents (en castellà i anglès). Bona comunicació oral (castellà i anglès). Fer actes de reunions. Preparar reunions. Preparar documents de registres. Organitzar el magatzem. Fer comandes. Netejar material. Fer l'enviament: etiquetes, parlar amb l'empresa d'enviaments, preparar factura, etc. Salari brut anual: 26.000 euros

Capacitats requeridesProactivitat, habilitats en la comunicació oral i escrita, polivalència, adaptabilitat, i saber treballar en equip. Disponibilitat per viatjar de forma puntual Coneixements informàtics: Outlook, Teams, Excel, CRM, ERP (Business Central)

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Administració i Direcció d'Empreses

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Programari de gestió - Usuari Avançat

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Llengua Català - Nivell Independent B1

Informació d'interès

Data d’incorporació 25/11/2024

Horari dilluns a divendres de 8.30 a 17.30 h

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit