NETEJADOR/A DE MATERIAL DE CUINA INDUSTRIAL
Número d'oferta367627
Publicat - Modificat16/10/2024 - 11/11/2024
Data tancament oferta11/11/2024
LocalitzacióPalma de Cervelló
Ocupació9310 - Ajudants de cuina: Rentaplats
Tasques específiques- Rentar olles, cassoles, plats, material de cuina - Neteja del terra i de la cuina en general.
Capacitats requeridesNo es requereixen coneixements però si molta motivació per la feina. 20 hores setmanals, amb horari de dill a div: dill i dx matí; dm, dj i dv tarda.
Tasques desenvolupar Netejar les cuines, zones de preparació d'aliments i zones de serveis. Rentar els plats i els estris de cuina i posar-los a part .
Requisits
Importants
Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Recomanables
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 18/10/2024
Salari mensual 440€
Horari Dll i dx matí, la resta de tardes.
Atenció al públic No
Esforç físicSí
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.