- Ofertes de feina
- Auxiliar de serveis de TAXI amb certificat discapacitat ( Aeroport del Prat)
Auxiliar de serveis de TAXI amb certificat discapacitat ( Aeroport del Prat)
Número d'oferta360776
Publicat - Modificat08/05/2024 - 11/06/2024
LocalitzacióPrat de Llobregat
Ocupació5942 - Auxiliars de vigilant de seguretat i similars no habilitats per a portar armes
Tasques específiquesAtenció al client, gestió i control de les cues de taxi, coordinació amb els taxis. Coordinar la pujada al vehicle i organitzar les cues de passatgers per agilitzar la sortida dels taxis una vegada tinguin passatger. Garantir la presència dels taxis a les paredes i les zones d'espera immediata. Comunicar les incidències a la sala de control. Informar els usuaris de tot el que fa el taxi. Gestionar vehicles especials com: taxis per a persones amb movilitat reduïda, taxis amb pagament amb targeta, conductor amb idiomes,... SALARI: 16.062,62¿ * 14p HORARI: Dll a Dg en TORN FIX de Matí o Tarda
Capacitats requeridesDesitjable 1 any d'experiència realitzant tasques d'atenció al client. Habilitats comunicatives, adaptació als canvis i resiliencia.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Bàsic A1
Certificat de discapacitats Sí
Importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/06/2024
Horari Dll a Dg: MATI 6-14 o TARDA 14-22h -2 dies festius
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació