Conductor/a gruista

Publicat - Modificat15/03/2024 - 02/04/2024

Data tancament oferta02/04/2024

LocalitzacióSitges

Ocupació8332 - Operadors de grues, muntacàrregues i maquinària similar de moviment de materials

Tasques específiquesCONDUCTOR DE GRUA: - Col·laborar amb els agents de l'autoritat - Col·laborar en la senyalització del municipi - Reparació i manteniment bàsic dels vehicles. - Retirada de vehicles - Responsabilitzar-se de reservar espais assignats per a festes i esdeveniments públics.

Capacitats requerides- Experiència en l¿àmbit de conducció de vehicles de transport a l¿Administració Pública o sector privat. - Permís de conduir CE - Certificat escolaritat Salari brut mensual: 2.020,83 ¿ Jornada de 35 h/setmanal, amb quadrant de dilluns a diumenge (festius rotatius)

Tasques desenvolupar Accionar i vigilar la maquinària utilitzada per remolcar o arrossegar mitjançant cables, barques o barcasses amb passatgers, vehicles o mercaderies durant trajectes breus.

Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris

Permís de conduir C+E

Data d’incorporació 21/03/2024

TipusEventuals per circumstàncies de la producció