Servei de Mercat de treball

Data tancament oferta08/04/2024

LocalitzacióPallejà

Ocupació3522 - Agents de compres

Tasques específiquesAdministratiu/iva-Agent de compres amb ANGLÈS Nivell avançat d'Ofimàtica Reportant a direcció de compres, es responsabilitzarà de la gestió logística de les comandes a proveïdors, supervisant els terminis de lliurament, així com la resta de les condicions pactades. Control de cinfirmacions de comandes, recepció, incidències i altes d'entyrades. Contractació, negociació i millores de costos de transport internacional. Traduccions tècniques de productes. Reposició entre magatzems.

Capacitats requeridesGanes de treballar Expertesa ANGLÈS FLUÏD, imprescindible Salari; 22.000 euros bruts /any (12 pagues) Jornada, de Dll a Dj: 8,30h-13h i 14,15h-18h i Dv: 8h-14,30h Contractació: 6 primers mesos, ETT+ Indefinit (empresa)

Tasques desenvolupar Determinar o negociar els termes i les condicions del contracte. Adjudicar els contractes als proveïdors o recomanar l'adjudicació de contractes per a la compra d'equipaments, matèries primeres i serveis, i la compra de mercaderies per a la seva revenda. Obtenir informació sobre les necessitats i les existències. Redactar especificacions sobre la quantitat i la qualitat dels béns i serveis que s'han d'adquirir així com el seu cost, les dates de lliurament i altres condicions del contracte. Adquirir equipaments de caràcter general o especialitzat, materials o serveis empresarials ja sigui per al seu ús o per a un reprocessament posterior per part dels establiments. Convidar empreses licitadores, consultar amb proveïdors i revisar preus. Adquirir mercaderies per a la seva revenda al detall o en establiments a l'engròs. Estudiar informes de mercat, premsa comercial i altres materials de promoció de vendes i visitar fires, sales d'exposicions, fàbriques de productes i esdeveniments sobre disseny de productes. Seleccionar les mercaderies o productes que millor s'adaptin a les necessitats de l'establiment. Entrevistar-se amb els proveïdors i negociar preus, descomptes, condicions de crèdit i l'organització del transport. Supervisar la distribució de mercaderies als punts de venda i mantenir el nivell d'existències adient. Establir terminis de lliurament, seguir-ne el desenvolupament i contactar clients i proveïdors a l'hora de resoldre problemes.

Requisits

Obligatoris

Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1

Molt importants