Servei de Mercat de treball

Publicat - Modificat22/02/2024 - 08/04/2024

Data tancament oferta08/04/2024

LocalitzacióPallejà

Ocupació5210 - Encarregats de secció de botigues i magatzems: Encarregats de secció de centres comercials

Tasques específiquesCap de magatzem

Capacitats requeridesConeixements d'Ofimàtica Experiència en lloc de feina similar

Tasques desenvolupar Planificar i preparar programes de treball i assignar tasques concretes al personal. Instruir el personal sobre els procediments de venda, inclosa la manera de manejar els casos difícils o complexos. Vetllar perquè els clients rebin un servei ràpid. Assessorar els directius i participar amb ells en les tasques de realització d'entrevistes, contractació, formació, avaluació, promoció i acomiadament del personal, i resoldre les queixes del personal. Examinar els productes retornats i decidir sobre l'actuació adequada. Fer inventari dels productes en venda i realitzar noves comandes. Vetllar perquè els productes i serveis tinguin assignat el preu i estiguin exposats de forma correcta. Vetllar perquè es compleixin els procediments de seguretat.

Requisits

Obligatoris

Categoria Mestre/a de taller, capatàs, contramestre, encarregat, cap d'equip..

Molt importants