Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

PERSONAL ADMINISTRATIU D'ATENCIÓ TELEFÒNICA

Número d'oferta356990

Publicat - Modificat20/02/2024 - 05/04/2024

Data tancament oferta05/04/2024

LocalitzacióManlleu

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesComercial de call center, fer el primer contacte amb els clients que han fet demanda per internet, per aclarir la informació rebuda i passar comanda al departament comercial. Puntualment participar en campanyes telefòniques per oferir productes a possibles clients o conèixer les opinions de productes venuts.

Capacitats requeridesImprescindible nivell alt de català i castellà parlat i escrit. Valorable coneixements d'anglès o francès. Alta capacitat de gestió de la informació i cerca de demandes mentre es manté conversa amb el client/a. Capacitat d'escolta activa. Persona responsable amb interès en estabilitat laboral.

Tasques desenvolupar Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació.

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/03/2024

Horari de dilluns a divendres de 8h a 14h o 8:30h-14:30h

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit