- Ofertes de feina
- AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA
AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA
Número d'oferta356577
Publicat - Modificat12/02/2024 - 28/03/2024
Data tancament oferta28/03/2024
LocalitzacióPallejà
Ocupació3522 - Agents de compres: Agents de compres
Tasques específiquesAuxiliar administratiu/iva amb ANGLÈS Nivell avançat d'Ofimàtica Procés de codificació i d'introducció de comandes al sistema infromàtic. gestió de la cartera de comandes pendents. Coneixement i aplicació de es condicions de venda (preus, descomptes, ports...). Atenció telefònica a cient@s i recepció de comandes.
Capacitats requeridesGanes de treballar Compromís amb l'empresa Expertesa en l'ofici Formació: Administració Comercial Salari: 21.000 euros bruts/any (12 pagues) Jornada: De Dll a Dj: 8h-13h i 14,15h-18h i Dv: 8h-14,30h Primera etapa de prova de 6 mesos per ETT i posterior contracte per empresa
Tasques desenvolupar Determinar o negociar els termes i les condicions del contracte. Adjudicar els contractes als proveïdors o recomanar l'adjudicació de contractes per a la compra d'equipaments, matèries primeres i serveis, i la compra de mercaderies per a la seva revenda. Obtenir informació sobre les necessitats i les existències. Redactar especificacions sobre la quantitat i la qualitat dels béns i serveis que s'han d'adquirir així com el seu cost, les dates de lliurament i altres condicions del contracte. Adquirir equipaments de caràcter general o especialitzat, materials o serveis empresarials ja sigui per al seu ús o per a un reprocessament posterior per part dels establiments. Convidar empreses licitadores, consultar amb proveïdors i revisar preus. Adquirir mercaderies per a la seva revenda al detall o en establiments a l'engròs. Estudiar informes de mercat, premsa comercial i altres materials de promoció de vendes i visitar fires, sales d'exposicions, fàbriques de productes i esdeveniments sobre disseny de productes. Seleccionar les mercaderies o productes que millor s'adaptin a les necessitats de l'establiment. Entrevistar-se amb els proveïdors i negociar preus, descomptes, condicions de crèdit i l'organització del transport. Supervisar la distribució de mercaderies als punts de venda i mantenir el nivell d'existències adient. Establir terminis de lliurament, seguir-ne el desenvolupament i contactar clients i proveïdors a l'hora de resoldre problemes.
Requisits
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Categoria Oficial/a de 1a.
Experiència en l'ocupació (mesos) 36
Titulació Cicle formatiu grau superior - Comerç i Màrqueting - Gestió comercial i Màrqueting
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Programari de gestió - Usuari Avançat
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/02/2024
Salari mensual 1400€
Horari Dll-Dj: 8h-13h i 14,15h-18h. Dv: 8h-14,30h
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusTemporals bonificats
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació