Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

Número d'oferta356577

Publicat - Modificat12/02/2024 - 22/02/2024

LocalitzacióPallejà

Ocupació3522 - Agents de compres: Agents de compres

Tasques específiquesAuxiliar administratiu/iva amb ANGLÈS Nivell avançat d'Ofimàtica Procés de codificació i d'introducció de comandes al sistema infromàtic. gestió de la cartera de comandes pendents. Coneixement i aplicació de es condicions de venda (preus, descomptes, ports...). Atenció telefònica a cient@s i recepció de comandes.

Capacitats requeridesGanes de treballar Compromís amb l'empresa Expertesa en l'ofici Formació: Administració Comercial Salari: 21.000 euros bruts/any (12 pagues) Jornada: De Dll a Dj: 8h-13h i 14,15h-18h i Dv: 8h-14,30h Primera etapa de prova de 6 mesos per ETT i posterior contracte per empresa

Tasques desenvolupar Determinar o negociar els termes i les condicions del contracte. Adjudicar els contractes als proveïdors o recomanar l'adjudicació de contractes per a la compra d'equipaments, matèries primeres i serveis, i la compra de mercaderies per a la seva revenda. Obtenir informació sobre les necessitats i les existències. Redactar especificacions sobre la quantitat i la qualitat dels béns i serveis que s'han d'adquirir així com el seu cost, les dates de lliurament i altres condicions del contracte. Adquirir equipaments de caràcter general o especialitzat, materials o serveis empresarials ja sigui per al seu ús o per a un reprocessament posterior per part dels establiments. Convidar empreses licitadores, consultar amb proveïdors i revisar preus. Adquirir mercaderies per a la seva revenda al detall o en establiments a l'engròs. Estudiar informes de mercat, premsa comercial i altres materials de promoció de vendes i visitar fires, sales d'exposicions, fàbriques de productes i esdeveniments sobre disseny de productes. Seleccionar les mercaderies o productes que millor s'adaptin a les necessitats de l'establiment. Entrevistar-se amb els proveïdors i negociar preus, descomptes, condicions de crèdit i l'organització del transport. Supervisar la distribució de mercaderies als punts de venda i mantenir el nivell d'existències adient. Establir terminis de lliurament, seguir-ne el desenvolupament i contactar clients i proveïdors a l'hora de resoldre problemes.

Requisits

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Categoria Oficial/a de 1a.

Experiència en l'ocupació (mesos) 36

Titulació Cicle formatiu grau superior - Comerç i Màrqueting - Gestió comercial i Màrqueting

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Programari de gestió - Usuari Avançat

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Recomanables

Permís de conduir B

Vehicle propi

Llengua Anglès - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 16/02/2024

Salari mensual 1400€

Horari Dll-Dj: 8h-13h i 14,15h-18h. Dv: 8h-14,30h

Atenció al públic

Contracte

TipusTemporals bonificats

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida