- Ofertes de feina
- Aux.administratiu RRHH mitja jornada (20 h/s)
Aux.administratiu RRHH mitja jornada (20 h/s)
Número d'oferta356395
Publicat - Modificat07/02/2024 - 11/04/2024
Data tancament oferta11/04/2024
LocalitzacióSant Sadurní d'Anoia
Ocupació4223 - Empleats de serveis de personal: Empleats administratius de serveis de personal
Tasques específiquesAuxiliar administratiu RRHH. Donar suport al dept. de RRHH en les següents tasques: *Control, gestió i manteniment de dades. *Tràmits documentals. *Penjar i revisar ofertes de feina a diferents portals.
Capacitats requeridesFormació en RRHH
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà
Català
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració
Informació d'interès
Data d’incorporació 12/02/2024
Horari 20 hores setmanals
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació