Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista corretorns, gestió de reserves i conserge nocturn per a hotel

Número d'oferta356259

Publicat - Modificat05/02/2024 - 28/02/2024

LocalitzacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesRecepcionista corretorns i conserge- recepcionista nocturn per a hotel de la zona de Calella: control d'entrades i sortides, lliurament de claus, check in i check out, resolució d'incidències, reserves, etc.

Capacitats requeridesPersona orientada al client, amb compromís amb l'organització, capacitat de comunicació, autocontrol i empatia.

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic ESO

Molt importants

Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1

Francès - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 15/03/2024

Contracte

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos