AJUDANT/A DE CAMBRER 30 PLUS
Número d'oferta355953
Publicat - Modificat30/01/2024 - 27/02/2024
Data tancament oferta27/02/2024
LocalitzacióVilanova i la Geltrú
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesRestaurant de Vilanova i la Geltrú, precisa incorporar AJUDANT/A DE CAMBRER 30 PLUS, per fer tasques d'atenció al client, prendre comandes i preparar taules. S'ofereix contracte indefinit amb jornada laboral de dimarts a diumenge al matí i horari a definir segons temporada. Sou segons conveni. Aquesta oferta està vinculada al Programa 30 plus. Només poden accedir persones de 30 anys o més, en situació d'atur i de Vilanova i la Geltrú. Formació obligatòria vinculada al lloc de treball. IMET Agència de col·locació núm autorització 0900000041.
Capacitats requeridesImprescindible per 30 Plus, tenir 30 anys o més, en situació d'atur i residir a Vilanova i la Geltrú. Es prioritzen majors de 45 anys i aturats de llarga durada. Es requereix disposar de la ESO, castellà B1 i 6 mesos d'experiència. Es valorarà nivell A2 d'anglès o francès.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Castellà - Nivell Independent B1
Recomanables
Llengua Anglès - Nivell Bàsic A2
Francès - Nivell Bàsic A2
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/03/2024
Horari dm a dg - a definir
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.