Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Auxiliar administrativa 30PLUS

Número d'oferta353801

Publicat - Modificat04/12/2023 - 18/12/2023

Data tancament oferta18/12/2023

LocalitzacióSitges

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAuxiliar administratiu amb tasques d'atenció al públic. Atenció al telèfon, recepció i tasques administratives. Processament de documentació. Empresa que es dedica al manteniment i reparació d'instal·lacions elèctriques (gas, calefacció, aire condicionat,etc) Dilluns a Divendres de 8 a 13 i de 15 a 18. Contracte indefinit a jornada completa. Oferta 30 Plus, persones majors de 30 anys preferiblement dels municipis (Canyelles, Cubelles, Olivella, Sant Pere de Ribes o Sitges). Es prioritzaran candidatures de persones aturades de llarga durada i/o majors de 45 anys.

Capacitats requeridesPersona dinàmica i amb ganes de treballar. Responsabilitat, autonomia, organització. Compromís i Adaptabilitat. Treball en equip.

Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Registrar el lliurament d'equips al personal. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris. Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació. Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic ESO

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català

Castellà

Molt importants

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Llengua Anglès

Informació d'interès

Data d’incorporació 11/12/2023

Horari 40h jc.

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.