- Ofertes de feina
- ENCARREGAT/ADA D'OBRA
ENCARREGAT/ADA D'OBRA
Número d'oferta353259
Publicat - Modificat21/11/2023 - 11/12/2023
LocalitzacióVilanova i la Geltrú
Ocupació3202 - Supervisors de la construcció
Tasques específiquesEmpresa constructora precisa incorporar ENCARREGAT/ADA D'OBRA, per portar la gestió d'equips de treball i el control de les obres. S'ofereix contracte inicial de 6 mesos de durada amb possibilitat de transformació a indefinit. Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari de 8h a 14h i de 15h a 18h. Sou segons conveni. IMET Agència de col·locació núm. autorització 0900000041.
Capacitats requeridesEs requereix disposar com a mínim de la EGB, permís de conduir B, ofimàtica nivell mig, PRL 60h construcció i 2 anys d'experiència. Es valorarà disposar de formació relacionada amb la construcció.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Permís de conduir B
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 23/12/2023
Horari dll a dv de 8h a 14h i 15h a 18h
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació