Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Agent d'atenció ciutadana

Número d'oferta353252

Publicat - Modificat20/11/2023 - 05/12/2023

LocalitzacióVic

Ocupació4411 - Empleats d'informació a l'usuari

Tasques específiquesLes contingudes a la fitxa d'agent d'atenció ciutadana de la RLT. En resum: 1. Atendre, assessorar i informar la ciutadania, empreses i altres organitzacions del municipi sobre aspectes de la corporació. 2. Tramitar i gestionar les sol·licituds de la ciutadania, de les empreses i de les organitzacions així com les queixes i reclamacions rebudes. 3. Participar i contribuir en el correcte funcionament dels processos i tràmits que l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) porta a terme i vetllar per una adequada atenció al ciutadà.

Capacitats requeridesOrientació de servei a la ciutadania: La seva tasca principal serà l'atenció ciutadana i per això cal que tingui habilitats comunicatives i relacionals, assertivitat i empatia per atendre correctament i poder gestionar possibles conflictes. Treball en equip: ha de saber integrar-se, col·laborar i coordinar-se amb altres persones per aconseguir una bona prestació del servei.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic BUP / Batxillerat superior

Informàtica Programari d'Ofimàtica -

Informació d'interès

Data d’incorporació 04/12/2023

Salari mensual 2253€

Horari De dill a div de 8:00 a 15:00 i tarda del dilluns

Contracte

DuradaDurada indeterminada per obra o servei

ProrrogableNo

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada intensiva