- Ofertes de feina
- Auxiliars Administratius/ves- Recepcionistes
Auxiliars Administratius/ves- Recepcionistes
Número d'oferta353239
Publicat - Modificat20/11/2023 - 12/01/2024
Data tancament oferta12/01/2024
LocalitzacióSant Joan Despí
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesSuport administratiu i atenció a l'usuari/a: tramitació i gestió de documents i processos administratius, registrar i arxivar documentació relativa al departament, maneig de l'ordinador ( coneixements de les eines informàtiques: Word, Excel, internet), facilitar informació al ciutadà: assessorament i informació requerida de manera presencial i telefònica, canalització i distribució de trucades telefòniques i correus electrònics. Atenció i informació presencial i telefònica.
Capacitats requeridesContractació lligada als Plans d' Ocupació Aj. Sant Joan Despí 2024 (1a Convocatòria). Inscripció i presentació de la documentació fins l'11 Desembre de 2023. Consultar bases en: https://sjdespi.cat/ajuntament/oferta-publica-docupacio/plans-docupacio-2024
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Experiència en l'ocupació i en la categoria professional Auxiliar 6
Molt importants
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/01/2024
Horari Diferents horaris, intensius i de matins i tarde
Contracte
TipusTemporals bonificats
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableNo
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.