Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

PERSONA PER A RECEPCIÓ, CENTRALETA I SUPORT ADMINISTRATIU. PROGRAMA 30PLUS

Número d'oferta353090

Publicat - Modificat16/11/2023 - 24/11/2023

Data tancament oferta24/11/2023

LocalitzacióArenys de Munt

Ocupació4412 - Recepcionistes (excepte d'hotels): Recepcionistes d'oficina

Tasques específiquesRecepció, atenció a la centraleta (incloses trucades de clients internacionals en anglès). Gestionar el correu i la missatgeria. També tasques administratives com ara: gestionar i arxivar documentació. lliurar material i roba als treballadors. Gestionar les comandes i stock d'aquest material i roba. Donar suport administratiu als departaments de RRHH i Comercial. Reserva de viatges de personal.

Capacitats requeridesValorable bon nivell de llengua francessa. Vocació d'atenció al client. Capacitat d'organització. Persona resolutiva. Empatia i amabilitat.

Tasques desenvolupar Acollir i rebre els visitants, convidats o clients. Ocupar-se de les sol·licituds d'informació o cites per telèfon. Dirigir clients i pacients a la ubicació o la persona adequades.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Independent B2

Castellà - Nivell Independent B2

Anglès - Nivell Independent B2

Importants

Permís de conduir B

Vehicle propi

Recomanables

Formació professionalitzadora Activitats de gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 04/04/2024

Salari mensual 650€

Horari De 10 a 14 hores

Atenció al públic

Contracte

TipusTemps parcial: temporal

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada parcial

Jornada 3Exclusivament matí