- Ofertes de feina
- Auxiliar administratiu/va magatzem
Auxiliar administratiu/va magatzem
Número d'oferta352691
Publicat - Modificat09/11/2023 - 30/11/2023
Data tancament oferta30/11/2023
LocalitzacióEsparreguera
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats administratius d'emmagatzematge i recepció
Tasques específiquesEmpresa especialitzada en la logística de l'alimentació cerca una persona per dur a terme: gestió de torns de descàrrega per a proveïdors. Documentació d'enviaments intercentres. Devolucions de clients. Gestió de producte retingut. Control traçabilitat i control FIFO. Documentació auditories. Faltants. Realització d'inventaris. Beneficis: salari de 18.500 euros bruts anuals + assegurança mèdica. Horari de 10h a 19h, de dilluns a divendres.
Capacitats requeridesExperiència en lloc similar, 2 anys.
Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Establir inventaris de mobiliari i d'altres efectes que s'hagin de guardar en dipòsits
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Recomanables
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/11/2023
Horari De 10h a 19h, de dilluns a divendres.
Contracte
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació