Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Tècnic/a Helpdesk

Número d'oferta351984

Publicat - Modificat25/10/2023 - 12/01/2024

Data tancament oferta12/01/2024

LocalitzacióSant Joan Despí

Ocupació3813 - Tècnics en xarxes informàtiques

Tasques específiquesResolució d'incidències d'una eina informàtica adreçada a tallers d'automoció. Transmetre al següent nivell, aquelles que no pugui resoldre. Registrar aquestes incidències a través d'eina de ticketing. Fer seguiment sobre les incidències escalades a N3. Identificar i sugerir millores als procesos.

Capacitats requeridesActitud resolutiva. Bona capacitat comunicació i escolta activa. Capacitat d'adaptació. Experiència anterior com a Suport Helpdesk en l'ús d'eines o aplicacions informàtiques. Retribició orientativa anual bruta: 17.000 / 20.000 euros depenent experiència

Requisits

Obligatoris

Informàtica Sistemes Operatius - Usuari Avançat

Programari de gestió - Usuari Avançat

Llengua Castellà

Certificat de discapacitats

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Llengua Anglès

Importants

Llengua Català

Recomanables

Titulació Cicle formatiu grau superior - Informàtica i Comunicacions - Desenvolupament d'aplicacions informàtiques

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/11/2023

Horari 9 a 14 i de 15 a 18h (entrada i sortida flexible)

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.