- Ofertes de feina
- PERSONAL CATALOGADOR DE CENTRE DE DOCUMENTACIÓ
PERSONAL CATALOGADOR DE CENTRE DE DOCUMENTACIÓ
Número d'oferta351449
Publicat - Modificat16/10/2023 - 18/10/2023
Data tancament oferta18/10/2023
LocalitzacióVilafranca del Penedès
Ocupació2912 - Bibliotecaris, documentalistes i similars
Tasques específiquesPERSONAL CATALOGADOR DE CENTRE DE DOCUMENTACIÓ - Vilafranca del Penedès. TASQUES: Catalogació al CCUC de documents del fons biogràfic. Descripció del fons. Creació dels registres d'existència i d'exemplar, tant dels registres de nova creació com dels registres duplicats. Tractament físic dels documents. Descripció bibliogràfica: RDA. REQUISITS: Grau en biblioteconomia i documentació (o titulació equivalent). Imprescindible experiència demostrable de feines de catalogació al CCUC per un volum de 1500 hores. S'OFEREIX: Contracte temporal per uns 5 mesos. Jornada de 7h de matins.
Capacitats requeridesTreball en equip. Resolució d'incidències. Adaptabilitat.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Programari de gestió - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Experimentat C2
Castellà - Nivell Experimentat C2
Molt importants
Titulació Diplomatura / Enginyeria Tècnica - Humanitats - Biblioteconomia i Documentació
Importants
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Recomanables
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/11/2023
Horari 7 h/diàries. Horari de matí
Contracte
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.