- Ofertes de feina
- Cambrer/a per a restaurant de polígon
Cambrer/a per a restaurant de polígon
Número d'oferta350795
Publicat - Modificat02/10/2023 - 17/11/2023
Data tancament oferta17/11/2023
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesCambrer/a per a restaurant de Santa Perpètua situat a un polígon industrial. Tasques: atendre la barra, servir les taules de la sala, ajudar en la neteja del local. Lloc de treball amb continuïtat.
Capacitats requeridesImprescindible tenir el carnet de manipulació d'aliments. Es requereix vehicle per arribar al restaurant. S'ofereix contracte indefinit a jornada complerta de dilluns a divendres de 8h a 17h. Salari mensual brut 1400 euros x 12 pagues. Incorporació immediata.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Formació de manipulació d'aliments Sí
Llengua Català
Castellà
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/10/2023
Horari 8h a 17h
Contracte
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.