- Ofertes de feina
- Responsable del servei de massatge i estètica
Responsable del servei de massatge i estètica
Número d'oferta349836
Publicat - Modificat14/09/2023 - 02/10/2023
UbicacióLlagosta
Ocupació5812 - Especialistes en tractaments d'estètica, benestar i similars
Tasques específiquesRealitzar tot tipus de serveis, massatges, depilacions, tractaments facials i corporals, aparatologia... Horari 20 hores setmanals: Dilluns de 10 a 14 h. Dimarts de 16 a 20 Dimecres de 10 a 14. Dijous d 16 a 20. Divendres de 10 a 14 h.
Capacitats requeridesPersona responsable i organitzada amb capacitat comercial per crear cartera de clients. Grau mitja o superior d'estètica o similar Experiència mínima d'un any fent les funcions d¿esteticista Es valorarà: Viure a prop del lloc de treball. El Salari Brut Mensual per 40 h/set és de 1.266,66 mes pagues incloses.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Imatge personal - Estètica i Bellesa
Branca C.Formatiu Grau Superior
Imatge personal
Informació d'interès
Data d’incorporació 25/09/2023
Horari 20 hores/set de dilluns a divendres
Contracte
TipusTreballador autònom
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació