- Ofertes de feina
- Administració, Finances, RRHH i suport a direcció (El Prat de Llobregat)
Administració, Finances, RRHH i suport a direcció (El Prat de Llobregat)
Número d'oferta349746
Publicat - Modificat12/09/2023 - 02/10/2023
UbicacióPrat de Llobregat
Ocupació3613 - Assistents de direcció i administratius
Tasques específiquesControlar tot el cicle comptable, previsió i control de tressoreria. presentació d'impostos. Suport a la gestió i pagament de nòmines amb la gestoria. Suport administratiu a direcció i operacions (SALARI: 35.000 euros bruts anuals en 12/14 pagues) HORARI: Dilluns a Divendres 8-18h ( flexibles)
Capacitats requeridesPersona respectuosa, professional, responsable i honesta. Experiència realitzant tasques de responsabilitat similars un minin de 2 anys . Obligatoria formació universitària Economia o similar.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/10/2023
Horari Dilluns a Divendres de 8-18h ( horari flexible)
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació