- Ofertes de feina
- Of de 1ª Administració de personal (El Prat de Llobregat)
Of de 1ª Administració de personal (El Prat de Llobregat)
Número d'oferta349536
Publicat - Modificat06/09/2023 - 03/10/2023
UbicacióPrat de Llobregat
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesFundació cerca of de 1ª d'administració de personal (Gestió de nòmines. Tràmits de contractació i gestió de calanderis laborals. Gestió de FUNDAE, Gestió administrativa de projectes. Seguiment i justificació econòmica de projectes i subvencions) SALARI: 21.507 euros bruts anuals per 14 pagues HORARI: de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 i de 15 a 16:45 (30 minuts per dinar)
Capacitats requeridesPersona polivalent i responsable per prestar suport a la tècnica del departament de personal. Experiència d'almenys 2 anys en feines semblants. Imprescindible formació en relacions laboral o de l'àmbit social (psicologia, pedagogia o treball social)
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Relacions Laborals
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/10/2023
Horari dill a div de 8:30 a 14:40 i 15 a 16:45 hores
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació