- Ofertes de feina
- BACKOFFICE EXPORTACIÓ - ANGLÈS ALT
BACKOFFICE EXPORTACIÓ - ANGLÈS ALT
Número d'oferta349273
Publicat - Modificat01/09/2023 - 29/09/2023
Data tancament oferta29/09/2023
UbicacióCastellar del Vallès
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesBACKOFFICE EXPORT. Atenció a clients, entrada comandes, enviaments exportació, facturació, Incoterms. Horari: de dilluns a dijous de 8:15h a 13:30h i de14:30h a 17:30h / Divendres de 8 a 14h.
Capacitats requeridesExperiència en Atenció clients, comandes, facturació Export, Incoterms. Obligatori nivell alt d'Anglès i valorable nivell mig de francès. Capacitat de Treball en equip - Comunicació - Compromís - Gestió de l'estrès - Orientació a la clientela. Retribució segons aptituds i experiència. Carta + CV a lsalomo@castellarvalles.cat, indicant oferta.
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Titulació Cicle formatiu grau superior - Comerç i Màrqueting - Comerç internacional
Importants
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Permís de conduir B
Informació d'interès
Data d’incorporació 18/09/2023
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació