Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Suport tècnic de software

Número d'oferta348406

Publicat - Modificat26/07/2023 - 05/09/2023

UbicacióSant Sadurní d'Anoia

Ocupació2653 - Professionals de les vendes de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)

Tasques específiquesSuport tècnic TIC Administrar les incidències del cliente mitjançant plataforma de ticketing - Gestionar i prioritzar llista incidències (de tickets, de mails i de trucades) - Resoldre tickets C (sencills i que no requereixen de reprogramació) - fer beta tester de les diferents aplicacions - crear documents de procediments interns - crear docs de guia practica d'ús dels programes - popular la Base de Coneixement - Popular escenaris de demos amb informació adient i no compromesa - Aprendre a fer Instalacions de les apps - Aprendre a utilitzar ERP Sage200c

Capacitats requeridesPossibilitat de teletreball i horari flexible Estudis mínims de grau mig - Experiència mínima de 1 any brindant soport tècnic remot o insitu - Coneixements i/o experiència en l'ús d'eines de ticketing. - Coneixements i/o experiència beta tester - Capacitat de comunicació i atenció al client

Requisits

Obligatoris

Llengua Castellà

Català

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/08/2023

Contracte

DuradaIndefinit