- Ofertes de feina
- RESPONSABLE DE MAGATZEM DE BOTIGA
RESPONSABLE DE MAGATZEM DE BOTIGA
Número d'oferta344212
Publicat - Modificat15/05/2023 - 13/07/2023
Data tancament oferta13/07/2023
UbicacióSant Pere de Ribes
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari
Tasques específiquesCoordinar l' equip a càrrec.Assignar funcions i gestionar incidències. Controlar les preparacions programades per les botigues. Validar i gestionar les entrades i les sortides de productes. Tractament de producte i ordenació per seccions (desembalar, etiquetar, alarmar i localitzar).Validar els albarans. Preparacions de les vendes de la botiga on line i col·lectius. Coordinar, preparar i executar el transport a les altres botigues i magatzem Central, preparar la documentació i arxivar-la. Realitzar i organitzar les devolucions. Gestionar l' estoc del magatzem.
Capacitats requeridesCompromís amb l'organització. Direcció de persones. Orientació a l'assoliment. Planificació i organització. 2 anys d'experiència en posicions similars. Horari: 40 hores de dilluns a diumenge. Contracte: Indefinit Salari: 22.872,84 bruts anuals.
Requisits
Obligatoris
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Titulació Cicle formatiu grau superior - Comerç i Màrqueting - Gestió de vendes i espais comercials
Informació d'interès
Data d’incorporació 24/07/2023
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació