- Ofertes de feina
- CAMBRER/A i AJUDANT DE CUINA (per restaurant)
CAMBRER/A i AJUDANT DE CUINA (per restaurant)
Número d'oferta343081
Publicat - Modificat24/04/2023 - 26/06/2023
Data tancament oferta26/06/2023
LocalitzacióViladrau
Ocupació5120 - Cambrers assalariats: Cambrers de taula
Tasques específiquesRestaurant de cuina tradicional catalana, elaborada amb productes de proximitat, amb una capacitat de 40 comensals, necessita incorporar CAMBRER/A i AJUDANT DE CUINA. HORARI HABITUAL: De divendres nit a diumenge - Serveis de dinars i sopars. IMPRESCINDIBLE carnet de conduir .
Capacitats requeridesPersona organitzada, resolutiva i polivalent. PREFERIBLEMENT AMB EXPERIÈNCIA Interessats/des ENVIAR CURRICULUM actualitzat a seleccio@mancoplana.cat indicant número d'oferta d'interès, i inscriure's a l'oferta a través de la plataforma de la xarxa XALOC.
Tasques desenvolupar Parar les taules amb estovalles netes i amb els coberts, vaixella i cristalleria. Servir aliments i begudes als clients en les taules. Netejar les taules i retornar els plats i coberts a la cuina.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B B
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 3
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Recomanables
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/06/2023
Horari De Divendres nit a Diumenge migdia ( 20 hores)
Contracte
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.