OFICIAL DE PERRUQUERIA O AJUDANT AVANÇAT/DA
Número d'oferta336088
Publicat - Modificat25/11/2022 - 04/07/2023
Data tancament oferta04/07/2023
LocalitzacióCastellar del Vallès
Ocupació5811 - Perruquers
Tasques específiquesOFICIAL DE PERRUQUERIA O AJUDANT AVANÇAT/DA. Aplicar color. Tractaments. Tall. Atenció al client. Tasques relacionades en funció del perfil del candidat/a. Jornada inicial de tardes amb opció a jornada completa..
Capacitats requeridesExperiència / coneixements d'aplicació de color. Experiència desitjable en perruqueria. Bon tracte personal.
Requisits
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 12/12/2022
Horari Tardes de 15.30h a 20h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.