- Ofertes de feina
- Administratiu/va Dep. Administració i RRHH
Administratiu/va Dep. Administració i RRHH
Número d'oferta335990
Publicat - Modificat23/11/2022 - 21/12/2022
Data tancament oferta21/12/2022
LocalitzacióLliçà d'Amunt
Ocupació4112 - Empleats de control de personal i nòmines
Tasques específiquesAdministratiu/va departament Administració i RRHH Gestió del registre: control diari, assignació i distribució de documents, contactes amb tercers; gestió d'expedients administratius. Assistència a Gerència Gestió de facturació: programa Sicalwin; EACAT, facturació electrònica, IRPF, control anual de despeses i ingressos. Redacció de documents de caràcter administratiu com notificacions, decrets, informes, decrets. Gestió i suport al departament de RRHH: incidències del personal, SEPE, contract@, Sistema Red, Seguretat social.
Capacitats requeridesIncorporació immediata. Contracte de substitució per IT (durada aproximada de 3 mesos) Horari: jornada completa de 37.5 hores en horari de Dilluns a Divendres de 8 a 15.30H Salari: 1679.35 euros bruts
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Branca C.Formatiu Grau Superior
o Administració i Gestió
Branca Títol universitari Economia
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/01/2023
Horari 37,5 hores jornada intensiva matins dll a dv
Contracte
TipusInterinitat
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació