- Ofertes de feina
- Administratiu/a per a tramitació de documentació
Administratiu/a per a tramitació de documentació
Número d'oferta335769
Publicat - Modificat18/11/2022 - 12/01/2023
Data tancament oferta12/01/2023
LocalitzacióSanta Maria de Palautordera
Ocupació4309 - Altres empleats administratius sense tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesTramitació de documentació relacionada amb subvencions de les administracions púlbliques.
Capacitats requeridesFacilitat amb aplicatius informàtics (bases de dades, programes de gestió)
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Recomanables
Formació professionalitzadora Operacions bàsiques en el muntatge i manteniment d'instal·lacions d'energies renovables
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/12/2022
Horari De dilluns a divendres de 8.00 h a 16.30 h
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació