Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Teleoperador/a-Call center (Servei de posvenda)

Número d'oferta335669

Publicat - Modificat17/11/2022 - 16/02/2023

Data tancament oferta16/02/2023

LocalitzacióPrat de Llobregat

Ocupació4424 - Teleoperadors

Tasques específiquesServei de postvenda-call center specialist ( Garantir la resolució òptima i completa dels problemes reportats pels clients per telèfon o C/E mitjançant l'entrega de peces i/o la programació de visites dels tècnics. Garantir la satisfacció del client. Actuar com a primer filtre a la resolució de problemes i escalament en els casos necessaris) SALARI brut anual: 25.000 euros en 14 pagues

Capacitats requeridesCapacitat de gestió i resolució d'incidències. Estudis universitaris o CFGS sector administració. Experiència minima de 2 anys en rol similar d'atenció al client i en entorn de call center

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Independent B1

Informació d'interès

Data d’incorporació 17/12/2022

Horari dill a div 8:30-13:30 i 15-18:30 hores

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida