Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Tècnic/a informàtica Helpdesk

Número d'oferta334435

Publicat - Modificat20/10/2022 - 12/12/2022

Data tancament oferta12/12/2022

LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda

Ocupació3812 - Tècnics en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació

Tasques específiquesEmpresa de serveis cerca tècnic/a informàtic/a de primer nivell de suport i atenció a l'usuari en una important empresa multinacional, dins del departament informàtic. Tasques a realitzar: gestió d'incidències telefònica, remota i presencial, configurar equips (hardware i software), ticketing, administració SCCM, Active Directory, File Server, DHCP i Print Server, MS Teams, còpies de seguretat. Persona comunicativa, dinàmica, motivada, amb actitud orientada al client. Cal vehicle propi per desplaçar-se a l´empresa client, situada a Polinyà.

Capacitats requeridesImprescindible formació d'informàtica CFGS. Experiència de 2 anys en tasques semblants. Persona proactiva i autònoma, amb habilitats comunicatives, organitzada, responsable i adaptable. Anglès nivell comprensió i redacció escrita. Imprescindible residir a Sta Perpètua, Polinyà o poblacions properes. Contracte a jornada complerta, indefinit. Salari mensual brut 1700 euros x 12 pagues.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Permís de conduir B

Vehicle propi

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Informació d'interès

Data d’incorporació 15/11/2022

Horari De 8 a 17h

Contracte

DuradaIndefinit