Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Auxiliar administratiu/va en gestió documental

Número d'oferta333097

Publicat - Modificat23/09/2022 - 26/09/2022

Data tancament oferta26/09/2022

LocalitzacióIgualada

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAuxiliar administratiu/va per tasques de gestió documental i elaboració de documentació contractual. Tasques: - Arxivar, classificar i organitzar la documentació - Gestió de plataformes CAE - Realització de pressupostos - Atenció telefònica Coneixements en programes de gestió (ERP) i plataformes de gestió documental. Coneixements d¿ofimàtica

Capacitats requeridesPersona organitzada, metòdica i acurada en el treball. Resolutiva, amb ganes d¿aprendre i millorar professionalment. Capacitat treball en equip. Iniciativa per completar les taques encomanades. Actitud professional, educada i amable. Horari: 8-13h i 15-18.30h (cada quinze dies div de 7.30 a 13h)

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 10/10/2022

Horari 8-13h i 15-18.30h

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Prorrogable