- Ofertes de feina
- Auxiliar administratiu/va en gestió documental
Auxiliar administratiu/va en gestió documental
Número d'oferta333097
Publicat - Modificat23/09/2022 - 26/09/2022
Data tancament oferta26/09/2022
LocalitzacióIgualada
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAuxiliar administratiu/va per tasques de gestió documental i elaboració de documentació contractual. Tasques: - Arxivar, classificar i organitzar la documentació - Gestió de plataformes CAE - Realització de pressupostos - Atenció telefònica Coneixements en programes de gestió (ERP) i plataformes de gestió documental. Coneixements d¿ofimàtica
Capacitats requeridesPersona organitzada, metòdica i acurada en el treball. Resolutiva, amb ganes d¿aprendre i millorar professionalment. Capacitat treball en equip. Iniciativa per completar les taques encomanades. Actitud professional, educada i amable. Horari: 8-13h i 15-18.30h (cada quinze dies div de 7.30 a 13h)
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 10/10/2022
Horari 8-13h i 15-18.30h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació