administratiu/a per gestió documental a peu d'obra: permisos, accessos, albarans
Número d'oferta332379
Publicat - Modificat12/09/2022 - 26/09/2022
Data tancament oferta26/09/2022
LocalitzacióPrat de Llobregat
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesgestió documental, control d'accessos en una obra molt gran, permisos, control de qualitat, tràmits administratius, control de permisos i llicències de les empreses que participen de l'obra...contracte fins finalització de l'obra
Capacitats requeridesConeixements informàtics, gestió administrativa, bon tracte amb proveidors i coneixement del sector de la construcció.
Requisits
Recomanables
Permís de conduir B
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/09/2022
Horari de 8 a 16 hores
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableNo
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.