- Ofertes de feina
- Auxiliar Adminsitratiu per a Gestoria
Auxiliar Adminsitratiu per a Gestoria
Número d'oferta331311
Publicat - Modificat04/08/2022 - 03/11/2022
Data tancament oferta03/11/2022
LocalitzacióPineda de Mar
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesTasques generals de la gestoria i feines bàsiques de la comptabilitat i fiscalitat de les empreses. Persones interessades envieu cv actualitzat a: innova.ocupacio@pinedademar.org indicant el núm de l'oferta: 331311
Capacitats requeridesPersona organitzada i proactiva. Horari: De dilluns a dijous 7,5 hores entre les 9:00 i les 14:00 al matí pel dematí, i entre les 16:00 i 20:00 per la tarda. Divendres intensiu de 08:00 a 15:30
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Batxillerat
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/08/2022
Contracte
TipusAltres
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació