- Ofertes de feina
- Recepcionista Clinica Dental Matadepera
Recepcionista Clinica Dental Matadepera
Número d'oferta328331
Publicat - Modificat10/06/2022 - 20/07/2022
Data tancament oferta20/07/2022
LocalitzacióMatadepera
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesBusquem un/a recepcionista per la clínica dental de Matadepera, amb experiència com a higienista/auxiliar clínica dental, amb clara vocació per l'atenció al públic, enfocada en aconseguir la seva satisfacció i dots comunicatius. FUNCIONS: - Atenció telefònica i presencial del pacient. - Acompanyament del pacient dins de box. - Recepció del pacient (presa de dades i actualització de dades) - Signatura consentiments, LOPD digitalment - Gestió de l'agenda. - Programació i organització de visites. - Tasques administratives - Tancament caixa diari.
Capacitats requerides-Dots de comunicació -Gestió d'estrès -Treball en equip. - organitzat, educat,
Requisits
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Importants
Nivell acadèmic FP II
Recomanables
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Sanitat - Cures auxiliars d'infermeria
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/06/2022
Salari mensual 1000€
Horari Dilluns a dijous 14-19,30. Divendres 9-19,30
Atenció al públic Sí
Esforç físicNo
Contracte
TipusTemps parcial: temporal
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació