- Ofertes de feina
- ADMINISTRATIU-VA DEPARTAMENT DE COMPRES
ADMINISTRATIU-VA DEPARTAMENT DE COMPRES
Número d'oferta327786
Publicat - Modificat01/06/2022 - 07/07/2022
Data tancament oferta07/07/2022
LocalitzacióGavà
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAdministratiu/va Compres i vendes S'incorporarà a empresa majorista ubicada a Gavà Control d'estocks, rotacions i analisi de les necessitats d'aprovisionament. Realització comandes i proveidors i el seu seguiment. Factures de compra i gestió d'arxiu. Horari de dilluns a dijous de 8 a 17h o de 9 a 18h i els divendres de 8:30 a 16:30h Incorporació inmediata. Salari negociable entre 22.000 i 25.000 euros.
Capacitats requeridesAnglès minim B2 i valoraran altres idiomes. Experiència en administració de compres o vendes a nivell internacional valorable. Habilitats de comunicació, capacitat per pendre decisions, responsabilitat i compromis, .... Experiència min.3 mesos Formació mínima de Batxillerat/ CFGM o CFGS, preferiblement comerç internacional o similar.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 3
Llengua Català - Nivell Independent B1
Anglès - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/06/2022
Horari dill.a div. de 8-17 o 9-17h i div. de 8:30 a 16:30
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació