Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista d'hotel

Número d'oferta325979

Publicat - Modificat06/05/2022 - 17/05/2022

Data tancament oferta17/05/2022

UbicacióCalella

Ocupació4422 - Recepcionistes d'hotels: Recepcionistes d'hotels

Tasques específiquesAtenció als clients, check-in, check-out, facturació, manteniment del lloc de treball en general.

Capacitats requeridesPersona amb coneixement d'idiomes, capacitat de planificació i organització del treball, de treball en equip, autoconfiança, autocontrol i compromís amb l'organització.

Tasques desenvolupar Mantenir un inventari de les habitacions disponibles, les reserves i l'assignació d'habitacions. Registrar els clients que arriben a l'hotel, assignar habitacions, verificar el crèdit del client i lliurar les claus de l'habitació. Subministrar informació sobre els serveis de l'hotel i els serveis disponibles en la comunitat. Subministrar informació sobre la disponibilitat d'allotjament i realitzar la reserva d'habitacions. Respondre a les sol·licituds dels clients relacionades amb els serveis d'habitació i manteniment i les reclamacions. Contactar amb els serveis d'habitació i manteniment quan els clients informen d'un problema. Anotar i verificar els comptes dels clients, mitjançant ordinador o manualment, a fi de realitzar els càrrecs. Rebre i transmetre missatges en persona o mitjançant el telèfon o una centraleta. Revisar les factures dels clients que abandonen l'hotel i realitzar el cobrament.

Requisits

Obligatoris

Llengua Anglès - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Nivell acadèmic FP I

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Alemany - Nivell Bàsic A1

Informació d'interès

Data d’incorporació 16/05/2022

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

ProrrogableNo