OPERARI@ DE MAGATZEM
Número d'oferta325721
Publicat - Modificat03/05/2022 - 20/06/2022
Data tancament oferta20/06/2022
LocalitzacióPallejà
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems
Tasques específiquesTasques pròpies de magatzem: Càrrega i descàrrega, preparació de comandes
Capacitats requeridesPersona desperta i proactiva Salari: Segons conveni 14 pagues
Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Portar l'inventari de les existències, verificar les entrades i sortides, avaluar les necessitats i fer comandes per reposar les existències. Rebre, emmagatzemar i lliurar eines, peces de recanvi, recanvis i equips diversos, i portar els registres pertinents. Pesar les mercaderies rebudes, lliurades, fabricades o despatxades, i portar els registres pertinents. Establir inventaris de mobiliari i d'altres efectes que s'hagin de guardar en dipòsits
Requisits
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Categoria Oficial/a de 1a.
Certificat de professionalitat Operacions auxiliars i de magatzem en indústries i laboratoris químics
Importants
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 06/05/2022
Horari Dll-Dj: 8h-13,30h i 14,30h-17h Dv: 7,30h-14,30h
Atenció al públic Sí
Esforç físicSí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.