- Ofertes de feina
- Of. 1ª Administratiu/va per empresa logística de mercaderies
Of. 1ª Administratiu/va per empresa logística de mercaderies
Número d'oferta324632
Publicat - Modificat11/04/2022 - 30/05/2022
Data tancament oferta30/05/2022
LocalitzacióBarcelona
Ocupació4123 - Empleats de logística i transport de passatgers i mercaderies: Empleats administratius dels serveis de transport
Tasques específiquesEntrades i sortides de mercaderies. Facturació. Resolució d'incidències amb clients. Emissió de documentació en transport (portes/CMR). Atenció telefònica. Control de l'estoc. SOU BRUT ANUAL: 18.864,65 (12 pagues)
Capacitats requeridesPersona dinàmica, proactiva, compromesa. Treball en equip. Aportar 1 any mínim d'experiència en les tasques. Domini Ofimàtica, nivell mitjà Excel. Idioma anglès mitjà. Aportar cicle formatiu de grau superior en branca administrativa
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/07/2022
Horari De dilluns a divendres de 08 a 17h.
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació