Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Recepcionista amb tasques Administratives (40h/setmana)

Número d'oferta319930

Publicat - Modificat19/01/2022 - 27/01/2022

Data tancament oferta27/01/2022

LocalitzacióSant Just Desvern

Ocupació4412 - Recepcionistes (excepte d'hotels)

Tasques específiquesRecepcionista amb tasques administratives.

Capacitats requeridesPersona responsable i organitzada amb habilitat per al treball en equip. Es valorarà carnet de conduir per desplaçament a la feina. Valorable coneixements d'anglès.

Tasques desenvolupar Acollir i rebre els visitants, convidats o clients. Concertar cites per a clients. Ocupar-se de les sol·licituds d'informació o cites per telèfon. Dirigir clients i pacients a la ubicació o la persona adequades. Lliurar documentació informativa, fullets o formularis.

Requisits

Obligatoris

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Recomanables

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 31/01/2022

Salari mensual 1185€

Horari De 7 a 15h (40 hores/setmana)

Contracte

TipusObra o servei

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Prorrogable