- Ofertes de feina
- ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL PÚBLIC ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL PÚBLIC
ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL PÚBLIC ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL PÚBLIC
Número d'oferta319621
Publicat - Modificat14/01/2022 - 06/02/2023
Data tancament oferta06/02/2023
LocalitzacióManresa
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesADMINISTRATIU/VA. Atenció a l'alumnat. Tasques administratives generals per una autoescola. Gestió documental. Control econòmic. Col·laboració amb la resta de l'equip en la gestió de la formació als alumnes. Presentació expedients a la DGT. Gestió, planificació i control de formació. Contacte amb empreses i entitats. Gestió de bases de dades. Organització de cursos. Gestió de la Fundació Tripartita.
Capacitats requerides-CFGM de la branca administrativa. -Experiència en les tasques descrites, mínim d'un any. -Nivell C de català. -Ofimàtica avançada, sobretot excel. -Bona presència.
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Importants
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/02/2022
Horari De dilluns a divendres de 4:30 a 8:30 de la tarda
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Jornada 3Exclusivament tarda
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació