Operador/a de Call Center.
Número d'oferta318903
Publicat - Modificat21/12/2021 - 31/01/2022
Data tancament oferta31/01/2022
LocalitzacióIgualada
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesOperador/a de Call Center. Tasques: Entrar a la plataforma d'ordres de treball. Contactar amb el client per donar cita. comprovar agenda amb tasques properes del territori. Passar ordres de treball al tècnic. Control de l'estat d'execució de la feina, si s'ha tancat. Control de qualitat, trucar al client per veure com ha anat, abans de la qualitat de la companyia. Passar ordre al magatzem, preparar comandes del magatzem.
Capacitats requeridesEs valora formació professional gestió administrativa. Ofimàtica nivell avançat. Català i castellà correctes. Treball en equip, amables en les trucades. Tenir coneixements de geografia de Catalunya.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/01/2022
Horari torns de matí o tarda.
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.