Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Operador/a de Call Center.

Número d'oferta318903

Publicat - Modificat21/12/2021 - 12/01/2022

UbicacióIgualada

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesOperador/a de Call Center. Tasques: Entrar a la plataforma d'ordres de treball. Contactar amb el client per donar cita. comprovar agenda amb tasques properes del territori. Passar ordres de treball al tècnic. Control de l'estat d'execució de la feina, si s'ha tancat. Control de qualitat, trucar al client per veure com ha anat, abans de la qualitat de la companyia. Passar ordre al magatzem, preparar comandes del magatzem.

Capacitats requeridesEs valora formació professional gestió administrativa. Ofimàtica nivell avançat. Català i castellà correctes. Treball en equip, amables en les trucades. Tenir coneixements de geografia de Catalunya.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 03/01/2022

Horari torns de matí o tarda.

Atenció al públic

Contracte

TipusObra o servei

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

Prorrogable