Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

ADMINISTRATIU/VA_TASQUES DE SUPORT A GERÈNCIA

Número d'oferta317273

Publicat - Modificat17/11/2021 - 01/12/2021

UbicacióSant Just Desvern

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesAdministratiu/va per empresa Comercial-Energia. Realització de tasques de suport a Gerència i Gestió del correu electrònic.

Capacitats requeridesPersona amb capacitat d'adaptació, flexibilitat i disposició a l'aprenentatge. Organitzada i responsable, amb capacitat de treball en equip i habilitats comunicatives (Bilingüe Castellà-Català). IMPRESCINDIBLE DOMINI D'EXCEL I CARNET DE CONDUIR. La jornada setmanal proposada es de 40h tot i que podria ser inferior (a determinar amb l'empresa). Salari en funció de la jornada laboral setmanal.

Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.

Requisits

Obligatoris

Llengua Castellà - Llengua materna

Català - Llengua materna

Informació d'interès

Data d’incorporació 26/11/2021

Horari de 09 a 18h

Contracte

TipusObra o servei

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

Prorrogable