Especialista en laboral i comptabilitat per assessoria
Número d'oferta315920
Publicat - Modificat22/10/2021 - 02/12/2021
Data tancament oferta02/12/2021
LocalitzacióSitges
Ocupació2611 - Especialistes en comptabilitat
Tasques específiquesGestió àmbit laboral i comptable. Coneixements de nòmines i gestionar el Sepe i Siltra .Es valorarà que comptabilitzi factures d'ingressos i despeses i /o que conegui la gestió de dipòsit de comptes anuals, llibres comptables i llibres de socis i d'actes al registre mercantil. Possibilitat de mitja jornada o sencera.
Capacitats requeridesConeixements de programes de nòmines, seguretat social, siltra i comptabilitat. Important coneixements de SAGE. Es valorarà Conta plus i presentació de comptes al registre mercantil. Organització, responsabilitat, gestió de l'estrès, resolució de problemes, capacitat d'aprendre i executar. Experiència d'un any.
Requisits
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català
Castellà
Importants
Llengua Anglès
Informació d'interès
Data d’incorporació 28/10/2021
Contracte
DuradaMés de 12 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.