- Ofertes de feina
- Administració i gestió documental
Administració i gestió documental
Número d'oferta315162
Publicat - Modificat07/10/2021 - 03/06/2022
Data tancament oferta03/06/2022
LocalitzacióOlesa de Montserrat
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesGestió de documentació de compres i albarans. Control stock.
Capacitats requeridesConeixements avançats entorn office organització i planificació de la feina Col.laboració a l'entorn de treball Es valorarà experiència en el sector. 1000 euros nets mensuals 1000 euros nets mensuals
Requisits
Obligatoris
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 19/10/2021
Horari 07:00 a 15:00h
Atenció al públic No
Contracte
TipusIndefinit (convertits en)
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada intensiva
Jornada 3Exclusivament matí
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació