Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte

Administratiu/va per coordinació i tràmits documentals

Número d'oferta315120

Publicat - Modificat07/10/2021 - 25/11/2021

Data tancament oferta25/11/2021

LocalitzacióCanet de Mar

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesControl i gestió diària d'obres (pressupostos, albarans, ...)Tramitació de documents específics i seguiment d'expedients.Coordinar i organitzar calendaris (programació de treballs, gestió de personal,...)Actualització de diferents plataformes documentals referents a PRL. Atenció telefònica, gestió de correu electrònic i suport administratiu divers (facturació, arxiu,...) Suport a la resta de l'equip en altres tasques administratives. Domini del paquet office (Word, Excel, correu electrònic) i programari de gestió Sage 50

Capacitats requeridesPersona responsable, dinàmica, organitzada, amb iniciativa i facilitat de tracte. Es valora l'autonomia i proactivitat. Incorporació immediata. Substitució per baixa. Preferiblement resident al maresme. APUNTA'T A L'OFERTA i ENVIAN'S EL CURRÍCULUM al correu: martinezpa@canetdemar.cat

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic COU

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica -

Programari de gestió -

Llengua Català

Castellà

Molt importants

Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances

Informació d'interès

Data d’incorporació 15/11/2021

Horari de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 19:00h

Contracte

TipusObra o servei

DuradaEntre 1 i 3 mesos

Prorrogable