Administratiu/va per coordinació i tràmits documentals
Número d'oferta315120
Publicat - Modificat07/10/2021 - 25/11/2021
Data tancament oferta25/11/2021
LocalitzacióCanet de Mar
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesControl i gestió diària d'obres (pressupostos, albarans, ...)Tramitació de documents específics i seguiment d'expedients.Coordinar i organitzar calendaris (programació de treballs, gestió de personal,...)Actualització de diferents plataformes documentals referents a PRL. Atenció telefònica, gestió de correu electrònic i suport administratiu divers (facturació, arxiu,...) Suport a la resta de l'equip en altres tasques administratives. Domini del paquet office (Word, Excel, correu electrònic) i programari de gestió Sage 50
Capacitats requeridesPersona responsable, dinàmica, organitzada, amb iniciativa i facilitat de tracte. Es valora l'autonomia i proactivitat. Incorporació immediata. Substitució per baixa. Preferiblement resident al maresme. APUNTA'T A L'OFERTA i ENVIAN'S EL CURRÍCULUM al correu: martinezpa@canetdemar.cat
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic COU
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica -
Programari de gestió -
Llengua Català
Castellà
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/11/2021
Horari de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 19:00h
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.