Venedor en una botiga de mobles (amb experiència)
Número d'oferta315037
Publicat - Modificat05/10/2021 - 08/03/2022
Data tancament oferta08/03/2022
LocalitzacióCabrera de Mar
Ocupació5220 - Venedors de botigues i magatzems: Venedors de botigues i magatzems
Tasques específiquesVenedor de mobles, confecció de pressupostos i comandes especialitzat en el àmbit del moble. IMolt valorable experiència en el sector del moble o de la decoració. Molt valorable coneixements de fusta i tipus de mobles. 15 Pagues a l'any i comissions de venda. Horari de Dilluns a Dissabte. Diumenge i un dia entre setmana de festa. Si t'interessa l'oferta 1. APUNTA'T 2. ENVIA CV A: ocupacio@cabrerademar.cat especificant a l'assumpte el numero d'oferta: 315037
Capacitats requerides Es busca persona molt responsable, amb capacitat de comunicació, organització i orientació client. Molt valroable coneixements en interiorisme.
Tasques desenvolupar Fixar els requisits dels clients i assessorar-los sobre la gamma de productes, el seu preu, condicions de lliurament, garanties, ús i manteniment. Explicar als clients els productes i serveis de l'establiment i fer-ne demostracions. Vendre els productes i serveis, cobrar el preu servint-se de diferents mètodes de pagament, preparar les factures i registrar les vendes en caixes registradores. Ajudar a la gestió quotidiana de les existències fent inventaris o la participant-hi.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Recomanables
Llengua Anglès - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 18/10/2021
Salari mensual 1500€
Horari 10:00 a 13:30 i 16:30 a 20:30 Dill a Dissab
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.