Atenció telefònica pel departament de sinistres. Empresa d'assegurançes
Número d'oferta313941
Publicat - Modificat15/09/2021 - 01/10/2021
Data tancament oferta01/10/2021
LocalitzacióSant Pere de Ribes
Ocupació3510 - Agents i representants comercials: Agents comercials
Tasques específiquesCorreduria d'assegurances cerca personal per la seva àrea comercial dins el departament de sinistres. Funcions: atenció al client, obertura de sinistres i seguiment, assessorar en productes, cotitzacions. Contracte temporal+indefinit Horari: de 9-14h i de 15 a 18h. De dilluns a divendres. Salari: 1500¿/br mes. Incorporació inmediata.
Capacitats requeridesTracte exquisit amb els clients, rigurositat, defensar drets dels clients. 2 anys d'experiència en l'ocupació.
Tasques desenvolupar Obtenir i actualitzar informació sobre les condicions del mercat i sobre els béns i serveis de la competència. Proporcionar als clients informació sobre les característiques i funcions dels productes i equips que ven l'empresa i mostrar-ne l'ús i les qualitats. Especificar preus i condicions de pagament, prendre nota de les comandes i organitzar-ne els lliuraments. Informar els proveïdors i fabricants de la resposta dels clients als seus productes. Dur a terme el seguiment dels clients per garantir la satisfacció amb els productes comprats.
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/10/2021
Salari mensual 1500€
Horari 9h a 14h i de 16h a 18h
Atenció al públic Sí
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.